IĞDIR ÜNİVERSİTESİ TÖMER'DE DÖNEM DEĞERLENDİRME VE PLANLAMA TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Iğdır Üniversitesi Türkçe ve Yabancı Dil Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi (TÖMER) tarafından dönem sonu değerlendirme ve planlama toplantısı gerçekleştirildi.
Merkez yönetimi ve akademik personelin katılımıyla düzenlenen toplantıda, tamamlanan eğitim dönemine ilişkin genel değerlendirmeler yapılarak kur sınavı sonuçları ele alındı. Öğrencilerin akademik başarı durumları ve eğitim süreçleri değerlendirilirken, mevcut uygulamaların geliştirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu.
Toplantıda ayrıca önümüzdeki eğitim dönemine ilişkin planlamalar görüşülerek yeni dönemde yürütülecek akademik ve idari faaliyetler üzerinde duruldu. Kur ücretlerinin belirlenmesine yönelik değerlendirmeler yapılırken, kayıt sürecinin daha etkin ve verimli bir şekilde yürütülmesi için izlenecek yöntemler karara bağlandı.
Bunun yanı sıra, yeni eğitim-öğretim dönemine ilişkin akademik takvim gözden geçirilerek uygulanacak takvim hakkında gerekli düzenlemeler değerlendirildi.
Iğdır Üniversitesi TÖMER olarak, öğrencilerimize nitelikli eğitim hizmeti sunma hedefi doğrultusunda çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürmeye devam edeceğiz. Alınan kararların yeni dönemin başarılı ve verimli geçmesine katkı sağlaması temenni edilmektedir.